Jak si vybrat pohodový MLM/Affiliate síť pro vaše online příjmy
bez neustálých nátlakových "hurá akcí", bez hecování, přehnané euforie a stresu, prostě v klidu...
Jak sami sebe zapojit do kontinuální práce a rozšíření vašeho podnikání do online světa. Jak využít nástroje umělé inteligence pro růst vašeho podnikání online.
Jak si vybrat tým, MLM/Affiliate síť a něco navíc
Možná si jako já pokládáte otázky….
- Networking má jasné výhody, ale v MLM jsou často divní lidé, nešlo by to jinak, díky internetu?
- Jak se já, jako "neobchodník", můžu zapojit do MLM online, aby to dávalo smysl?
- Tradiční MLM nefunguje pro drtivou většinu lidí, jak ale najít úplně jiný rámec a způsob?
- Co vůbec chci? Mít více času, více peněz, více čeho?
- Kde vzít stabilní tým, co mě inspiruje a nenutí "dělat divné věci"?
- Nikdo mě nedonutí "chodit otravovat moje známé", jak oslovit cizí lidi, kteří chtějí něco dělat?
- Jak najít někoho „normálního“ v této oblasti, jde to vůbec?
Jak si vybrat společnost síťového marketingu, kde je tým a stabilní systém, který vás skutečně podpoří a zjistí vám potřebno podporu pro vaší činnost?
Pokud máte chuť zapojit se do společné práce a vytvořit si nový zdroj příjmu a získat zajímavé kolegy, můj článek vás může inspirovat.
Při volbě MLM/Affiliate sítě jsou 3 klíčové pilíře, které mají přímý dopad na váš úspěch
- Výběr šikovného týmu, ke kterému se přidáte.
- Výběr partnerské či distribuční společnosti.
- Vaše schopnosti a kompetence ve vašem vlastním oboru.
Kdo napsal tento článek
Jsem Lukáš Juhász, je mi 38 let a 20 let se věnuji tvorbě webových stránek, e-shopů a online marketingu. Mám IT firmu WebFunly s.r.o., která pečuje o desítky firem a jejich weby a eshopy.
Také jsem celý život hudebník a dělám veslování. Ve své profesi jsem tzv. tvůrce. Baví mě tvorbou podporovat lidi, kteří to potřebují a v oblasti síťového marketingu je takových lidí hodně.
Dnes mám pro vás tento článek, který vám může pomoci udělat správné rozhodnutí při volbě týmu a společnosti, kde byste mohli mít optimální podporu a příjem. Nejsem ten, kdo hledá. Já jen tvořím. Pokud s vámi moje slova rezonují, jsem otevřený najít způsob, jak vám pomoci v online světě.
Kompetence a praxe
Pokud nemáte rádi síťový marketing, tak zde ztrácíte čas. Pokud již však znáte hlavní výhody a vybíráte si, ke komu se přidat, mám pro vás indicie založené na 20 letech mé praxe a 35 letech praxe mého kolegy Uwe Vladarze. Mohu vám předat tyto „jiné“, aktuální a desítky lety ověřené informace.
I. PILÍŘ
JAK SI VYBRAT TÝM, PARŤÁKY, KOLEGY...
Vše je o lidech, jak se říká. Začněte tím, koho chcete mít po boku. Lidé ve vašem týmu, budou mít vždy největší vliv na vaše pracovní prostředí a atmosféru. Vybírejte si pečlivě tým a kolegy, kteří vám sednou a mají výsledky.
Důležité je, že pokud se chcete přidat do produktivního týmu a mít výsledky… týmu, který vás může na vaší cestě obohatit zkušenostmi, znalostmi a pomoci vám vydělávat peníze smysluplným způsobem a být svobodnější… pak je to tým aktivních, kompetentních a otevřených lidí, kteří již sami mají výsledky.
Kdo jsou tito lidé a jací jsou?
Aktivní, otevření a úspěšní lidé mají společné vlastnosti
- Mají vůli se stále rozvíjet v oblastech jako podnikání, vztahy, zdraví...
- Jsou aktivní a mají obvykle práce víc než dost, nehledají práci.
- Baví je tvořit nebo organizovat, spolupracovat, investovat do sebe.
- Mají vlastní podnikání, zaměstnání nebo firmu.
- Znají své silné stránky a talenty, využívají svůj přirozený potenciál a dosahují cílů.
- Tím, že jsou otevření, vidí okolo příležitosti, a jsou přístupní novým lidem a novým možnostem.
- Jsou opatrní na svůj osobní a pracovní čas a kam vkládají svou životní energii.
- Jsou opatrní, komu věnují svůj čas a jaký to má smysl.
- Pokud někdo nechce, tak jej nikdy nebudou nutit ani přesvědčovat, protože je to energeticky a časově náročnější než cokoliv jiného.
- Máte alespoň s některými vlastnostmi něco společného?
Udělejte si zajímavý pokročilý osobnostní test zdarma a objevte své silné stránky, které čekají na objevení...
Aktivní, otevření a úspěšní lidé vědí, že...
úspěch a spokojenost v podnikání má 3 základní roviny
- Zaměřit se na úspěch a spokojenost členů týmu.
- Zaměřit se na úspěch a spokojenost zákazníků.
- Zaměřit se, aby to celé dávalo smysl, bylo udržitelné a mělo společný směr.
Investujte do aktivních lidí
Jinými slovy, úspěšní lidé mají zkušenost, že jejich podnikání stojí na zákaznících a aktivním zdravém týmu.
Aktivní lidé si váží času, a prosto investují do aktivních lidí ve svém týmu. Pouze aktivní tým přirozeně umožnuje úspěch a spokojenost zákazníků. V konečném důsledku to znamená, umožnit vydělávat peníze smysluplným způsobem sobě a členům týmu. Vytvářet aktivní, otevřené, svobodné a zdravé prostředí. A být vnitřně v pohodě.
Jak znásobit efektivitu a mít více peněz/času
Paretovo pravidlo 80/20:
Je efektivní věnovat 20 % času aktivním členům týmu, kteří přinesou 80 % výsledků, než ztrácet 80 % času s pasivními lidmi, kteří přinášejí 20 % výsledků. Nutit někoho pracovat je vysoce neefektivní. Věnovat se aktivním lidem je radost a nejlepší investice.
Znásobit efektivitu času tedy neznamená násobný tým. Znamená to vybírat si tým aktivních lidí.
Umožnit vzájemnou synergii!
Silný úzký tým
Můj záměr je, mít v týmu 3-5 zajímavých kolegů, kteří využijí to, co umím já jako TVŮRCE (tvořit weby, eshopy, propojovat systémy, online marketing, tvořit systémy pro online vzdělávání), a naopak umí něco, co já neumím nebo nestíhám (organizování, péče, vedení, či obory jako zdravá výživa či kosmetika pro ženy).
Nechci „dělat MLM“, chci „používat MLM“ a tvořit synergii s lidmi, se kterými se vzájemně doplníme. Nejraději mám malé a efektivní týmy, protože jsou nejvýkoněšjí. Rád spolupracuji ve skupině 3-5 lidí.
V mém týmu je klid, důvěra a kompetence, otevřená spolupráce.
II. PILÍŘ
JAK VYBRAT MLM/Affiliate SÍŤ, FIRMU
Jakou si zvolit společnost, aby vás bavila a splňovala důležitá kritéria? A především vaše kritéria?
Většina lidí začala spolupracovat právě kvůli lidem se kterými si rozumí, týmu, kolegům, přátelům. Na druhou stranu, pokud se bavíme o obchodu, klíčem je zvolit si vhodnou společnost. Pokud společnost skončí během pěti let, nebyla to dobrá volba. Zvolte si pečlivě svoji firmu.
A) Vaše vlastní kritéria
Např. v oblasti financí jsou největší peníze, zároveň je to obor pro „ostrolokťáky“, kteří se prosadí. U levnějších produktů je zase potřeba ohromná síť zákazníků, abyste si vydělali. Existují tvrdší a měkčí obory a celé spektrum mezi nimi.
Záleží na vašem záměru:
- Chcete budovat velký obchod nebo stabilizovat váš příjem?
- Jaký typ produktů sami rádi používáte?
- Chcete jen výhodně nakupovat a občas někomu doporučit?
- Chcete se vzdělávat v oblasti podnikání, vztahů a zdraví?
- Jaký je váš časový horizont, v jaké jste nyní situaci?
B) Praktická kritéria, než začnete vaši síť rozvíjet:
Jakou si zvolit společnost, aby vás bavila a splňovala důležitá kritéria? A také vaše kritéria?
Většina lidí začala spolupracovat právě kvůli lidem se kterými si rozumí, nebo se nechali „ukecat“. Na druhou stranu, pokud se bavíme o dlouhodobém podnikání, klíčem je zvolit si vhodnou společnost. Pokud společnost skončí během pár let, nebyla to šťastná volba.
Zvolte si pečlivě svoji partnerskou firmu, stejně jako si investoři proklepnou svou investici…
Praktická kritéria
Když už investujete čas do své budoucnosti, musíte si zvolit společnost, která je stabilní již desítky let
Čím je společnost větší, tím je stabilnější, jelikož si nedovolí měnit pravidla či dělat větší změny
Čím hlubší historie, tím stabilnější, zavedenější a zkušenější společnost
Jednoznačně, není co dodat
Je výhoda dodávat něco, co lidé sami chtějí (prodávat pojištění je náročnější než produkty, které lidé běžně sami chtějí)
Klíčové a pro vás strategické kritérium, pokud společnost dodává zásilky a řeší záruky za vás a vy máte garanci, že se na servis můžete 100 % spolehnout a zákazníky čeká kvalitní zákaznická zkušenost – spokojenost zákazníků je rozhodující.
Doživotní (tzv. Life-time) provize, nikoliv jednorázové
Nejlépe žádné nebo minimální aktivační poplatky či povinné odběry
V dnešní době je velmi důležité mít moderní technologie a systém, který vám umožní pracovat online
Některé společnosti mají e-shop, který vám poskytne tzv. „partnerský odkaz“, který můžete sdílet na internetu, a získávat skrze něj registrované zákazníky pro váš obchod a mít z nich trvalou provizi, navíc mít kontakty na tyto vaše zákazníky.
aby si mohli sami nakupovat bez vaší přítomnosti a vám šla jen provize.
Mnoho partnerských společností má přísná pravidla ochrany značky, že vás to může velmi omezit – přitom právě internet je největší páka současnosti.
Ta zajistí kvalitní informační servis vám i vašemu týmu (je výhodné mít kromě týmu, navíc ještě zkušenou zastřešující interní organizaci, která poskytuje servis vám i vašemu týmu, vytváří prostor pro váš růst, pořádá dobrovolná online i živá setkání, kde je možné vyměňovat si zkušenosti, poznat nové lidi).
Je dobré mít možnost rozšířit své podnikání kamkoliv, obzvlášť v dnešní online době, kde hranice prakticky neexistují
Při jakémkoliv náznaku fanatismu, přehnaného nadšení a vyzdvihování produktů do nebes, zpozorněte. Ať už jsou produkty sebelepší, jsou to pořád jen produkty. Dívejte se na společnost jako na dodavatele a distributora, jako na váš nástroj. Společnost je váš nástroj, vy zůstáváte nezávislí.
Online vzdělávací portál (tzv. e-learning) je výhodou, která vás může rozvíjet, je příjemné pokud je v navíc češtině.
Další výhodou může být přítomnost mentora, který rozumí síťovému obchodu a má praxi alespoň 20-30 let v tomto oboru a je ochotný vás koučovat, pokud byste se časem rozhodli do toho šlápnout na plný plyn. Mít takové mentora k dispozici může být klíčové pro nejvíce motivované lidi.
Srovnání hlavních typů MLM/Affiliate sítí
III. PILÍŘ
VAŠE SCHOPNOSTI A KOMPETENCE
Jaké schopnosti můžete uplatnit?
- Umíte lidem poradit, umíte druhé koučovat, přestože "nemáte buňky" na online technologie.
- Umíte prodávat, přestože "nemáte buňky" na online technologie.
- Děláte výživové poradenství.
- Děláte kosmetickou poradkyni či kosmetiku.
- Baví vás psát články a tvořit obsah, přestože třeba nerozumíte MLM.
- Baví vás organizovat ostatní, přestože třeba nerozumíte MLM.
- Baví vás tvořit obsah pro sociální sítě, přestože třeba nerozumíte MLM.
- Baví vás tvořit weby, přestože třeba nerozumíte MLM.
- Baví vás nátáčet a stříhat videa, přestože třeba nerozumíte MLM.
- Máte pozitivní zkušenosti v MLM a chcete tyto zkušenosti využít online.
Co tedy reálně děláme?
To, na co má kdo talent a co ho baví. Někdo rád tvoří weby, jiný rád píše články, někdo rád natáčí videa, jiný rád dělá online marketing, někdo rád analyzuje, jiného baví potkávat se s lidmi a řešit s nimi jejich potřeby, někdo rád přímo prodává, jiný rád vede a vzdělává druhé.
V konečném důsledku je cílem tvořit obrat a provize skrze produkty. Cest, které k tomu vedou je celá řada a profesí, které se mohou zapojit do týmu, nebo které si sami vytvoříte, je neomezeně.
Vše je individuální a každý má jedinečný způsob své práce či spolupráce. Pokud s vámi můj článek rezonuje, jsem otevřený si s vámi popovídat osobně, online nebo vás nasměrovat na správné lidi. Mám kolem sebe řadu schopných lidí, kteří vám mohou pomoci ve vašem podnikání.
Nulové riziko
Podstatné je, že nemáme žádné sklady, ani žádné peníze v produktech, nechodíme na poštu, neřešíme reklamace. To vše pro nás řeší distribuční firma! Nemáme žádné závazky, ani nutné minimální prodeje.
Prostě pohoda jazz… chceš > vyděláš … nechceš > nic se neděje!
Jak to vypadá uvnitř týmu?
Už jsem to v podstatě popsal výše. Jsme aktivní a otevření, pohodová parta, nejsme „kravaťáci“ (se vší pokorou). Baví nás podnikání, bavit se o příležitostech, osobním rozvoji a vzdělávat se denní praxí nežli vysedáváním na motivačních seminářích. Klíčem jsou osobní vztahy a musí nás to bavit.
Pečující interní organizace je na prvním místě v Evropě v udržitelnosti členů a zákazníků. Jinými slovy, pečuje o lidi tak dobře, že mají důvod zůstat a nemají důvod odejít. Zakladatele znám osobně, vídáme se každý týden – dělám pro něho weby a e-shopy. Tak jsme se na začátku poznali.
Jaké produkty využíváme?
Pokud jde o produkty, jako nástroj využíváme dlouhodobě působící stabilní společnost, která celosvětově distribuuje produtky originálních výrobců. Dodává produkty pro domácnost a rodinu, zdraví, krásu. Nejedná se o finanční služby, reality ani virtuální produkty.
Většina týmu má své vlastní podnikání, kde má své hlavní příjmy. Jsme aktivní, baví nás to a chceme dělat něco navíc, potkávat podobně naladěné kolegy, vzájemně se obohatit zkušenostmi, vydělat peníze navíc.
Kdo chce, výměnou za svou aktivitu v našem týmu získá podporu od šikovných a úspěšných lidí.
Proč používám MLM/Affiliate online sítě?
- Čtete správně, nedělám to, používám to! Stejně jako jiné online aplikace.
- Dává mi přístup ke vzdělávání pro zlepšení podnikání, vztahů a zdraví...
- Doplňuje mi finanční stabilitu.
- Mohu zde využít své expertní znalosti pro online podnikání a affiliate marketing.
- Libí se mi mezinárodní přesah, který mě spojuje se světěm.
Proč online obchod se spotřebním zbožím?
- Opakovaná spotřeba přináší opakované nákupy. Vydělávám stále na stejných produktech opakovaně.
- Narozdíl od např. finančních služeb, u spotřebních produktů nemusím studovat, co je to za produkt, stačí ho používat na základě doporučení od mých kolegů – a buď mi pomáhá nebo ho vrátím a dostanu peníze zpět v plné výši = nulové riziko.
- Spotřební produkty jsou vždy cenově dostupné.
- Spotřební produkty nemají žádné závazky či smlouvy apod.
- Je výhodné mít k dispozici rozsáhlý sortiment pro domácnost, výživu, drogerii, kosmetiku – každý má různé potřeby a najde si to své, co jemu sedí.
- Jednoduše doporučuji produkty, které sám používám – nemusím tedy být žádný prodejce. Stačí mi vědět, proč produkt sám používám a co mi přináší.
- Mám jistotu kvality. Ten komu něco doporučím, také nic neriskuje – buď mu produkt vyhovuje (cenově a kvalitou) nebo ho jednoduše vrátí a dostane peníze zpět v plné výši = nulové riziko.
- Celková jednoduchost použití, nákupu a výdělku.
Co na to rodina a přátelé?
- Moje rodina používá některé produkty, neřeší, kde jsem je koupil.
- Moji přátelé jsou moji přátelé. Přáteleství má vyšší priorutu než podnikání, osobně obchod ani pracovní záležitosti do vztahů nenosím. Nechci řešit práci ve volném čase.
- Moji obchodní partneři jsou ti, se kterými spolupracuji v podnikání. Často se z obchodních parťáků stávají přátelé a pak bavíme o čemkoliv, často o podnikání, nápadech, svobodě, smyslu...
Mohu vám poskytnout 30 min konzultaci
Pokud splňujete alespoň jendo kritérium níže, mohu vám poskystnou svou půlhodinku:
- Umíte lidem poradit, umíte druhé koučovat či umíte prodávat, ale nemáte buňky na online svět a technologie?
- Máte pozitivní zkušenosti v MLM a chcete tyto zkušenosti využít online?
- Máte vlastní MLM byznys, daří se vám a chcete si najmout experta na online byznys?